ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
A személyes adatok kezelésével összefüggő tevékenységeinket az új Európai Uniós általános adatvédelmi rendeletben (GDPR: General Data Protection Regulation) kötelezően előírt és alkalmazandó szabályok tekintetében felülvizsgáltuk és elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy az abban, valamint a hazai hatályos jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelően végezzük.
A weboldal üzemeltetője, a weboldalon megadott személyes adatok kezelője (a továbbiakban: Adatkezelő): | Bástya Bútorlapcentrum Sopron Kft. |
Elérhetőségeink: | |
Postai címünk: | 9400 Sopron, Győri u. 46. |
Email címünk: | bastya@bastyabutor.hu |
Elkötelezettek vagyunk a weboldalt felkereső látogatóink, ügyfeleink, partnereink és minden érintett személyes adatainak védelmében egyaránt, kiemelten fontosnak tartjuk információs önrendelkezési jogaik tiszteletben tartását.
A személyes adatokat bizalmasan kezeljük és megteszünk minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, amely a személyes adatok biztonságát garantálja.
Amennyiben olyan kérdése merül fel, amely jelen adatkezelési tájékoztatónk alapján nem egyértelmű, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk fenti elérhetőségeinken! Törekszünk arra, hogy minél gyorsabban válaszoljunk Önnek, viszont amennyiben kérdése megfelelő megválaszolása több időt vesz igénybe, akkor legfeljebb 15 napon belül vállaljuk annak megválaszolását.
Bármikor kérhet tájékoztatást személyes adatai kezelésével kapcsolatban írásban (emailben, illetve postai címünkre megküldött levélben) vagy szóban (telefonon). Felhívjuk a figyelmét, hogy telefonon történő megkeresése esetén – amennyiben adatkezeléssel kapcsolatos igénye indokolja (pl.: adatainak törlését kéri) –, akkor azonosítanunk kell abból a célból, hogy jogosult-e a kérésre, mielőtt teljesítjük azt. Ha az azonosítás nem lehetséges, akkor kizárólag általános tájékoztatást adhatunk az adatkezeléssel kapcsolatban. Emiatt javasoljuk, hogy kérdését vagy igényét lehetőleg írásban jelezze.
Alkalmazott jogszabályok
Kötelezettséget vállalunk arra, hogy a személyes adatok kezelését a mindenkori hatályos, különösen pedig az alábbiakban felsorolt jogszabályi előírásoknak megfelelően végezzük:
- az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezés(általános adatvédelmi rendelet), vagy más néven GDPR: General Data Protection Regulation;
- évi CXII. törvény (Infotv.) az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról.
Panaszkezelés és további jogérvényesítési lehetőségek
Mindent tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a személyes adatok kezelése a jogszabályoknak megfelelően történjék. Amennyiben úgy érzi, hogy nem feleltünk meg ennek vagy bármilyen kérdése merülne fel ezzel kapcsolatban, akkor kérjük, hogy jelezze Nekünk fenti elérhetőségeinken.
Személyes adatai védelméhez fűződő jogai megsértése esetén további jogorvoslati lehetőségért – amennyiben az Adatkezelő az Ön jelzése ellenére sem szünteti meg jogsértő magatartását – a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat, alábbi elérhetőségein:
Hivatalos név: | Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) |
Postai cím: | 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c. |
Telefonszám: | +3613911400 |
Email: | ugyfelszolgalat@naih.hu |
Weboldal: | www.naih.hu |
A weboldalon kezelt adatok
Weboldalunk nyilvános tartalmát bárki – személyes adatai megadása nélkül – megtekintheti, az nem kötődik regisztrációhoz vagy bejelentkezéshez.
A weboldal meglátogatásával, használatával összefüggésben az alábbiakban felsorolt adatokat kezeljük a jelen tájékoztatóban megfogalmazott célból és ideig, továbbá az adatkezeléshez fűződő jogai érvényesítését a következők szerint biztosítjuk:
Süti neve | Jogalap | Az adatkezelés célja, funkciója | Kezelt adatok köre | Süti időtartama |
moove_gdpr_popup | Az érintett hozzájárulása | A cookie használatra figyelmeztető ablak | Az elfogadott sütik típusok | 365 nap |
logged | Az érintett hozzájárulása | A honlap megfelelő működésének biztosítása | A honlap megfelelő működéséhez szükséges logikai érték | A vonatkozó látogatói munkamenet lezárásáig tartó időszak |
wordpress_logged_in_732 … | Az érintett hozzájárulása | A honlap megfelelő működésének biztosítása | a bejelentkezett felhasználó email címe + karakter sorozat | 14 nap |
wordpress_732 … | Az érintett hozzájárulása | A honlap megfelelő működésének biztosítása | a bejelentkezett felhasználó email címe + karakter sorozat | 14 nap |
lft | Az érintett hozzájárulása | A honlap megfelelő működésének biztosítása | A honlap megfelelő működéséhez szükséges logikai érték | 24 óra |
tetelek | Az érintett hozzájárulása | Az online lapszabász oldal működésének biztosítása | a megrendelés, ajánlatkérés részletei szöveges formában. tárolás helye: Böngésző Local Storage | 24h vagy a megrendelés elküldése |
Kapcsolatfelvétel céljából kezelt adatok
Weboldalunkon megtalálható elérhetőségeink bármelyikén, valamint az erre szolgáló üzenetküldő űrlapján keresztül egyaránt felveheti Velünk a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel során megadott személyes adatait kizárólag az Önnel való kapcsolattartásra használjuk, azokat nem továbbítjuk.
Az adatkezelés célja
Az érdeklődőkkel történő kapcsolatfelvétel.
Az adatkezelés jogalapja
Érdeklődés, tájékoztatás kérése esetén önkéntes hozzájáruláson alapul az adatkezelés az EU általános adatvédelmi rendelete (GDPR) és az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) alapján.
A kezelt adatok köre
A kapcsolatfelvételi üzenetküldő űrlapon történő üzenetküldés esetén az alábbi adatait kezeljük:
- név,
- email cím,
- telefonszám.
- cím (postacím)
A kapcsolatfelvétel bármely más elérhetőségünkön történő kezdeményezése esetén pedig az alábbi adatok közül az Ön által önkéntesen megadottakat kezeljük:
- név,
- email cím,
- telefonszám,
- cím (postacím).
Az adatkezelés időtartama
Megadott személyes adatait a kapcsolatfelvétel jellegétől függően különböző ideig kezeljük.
A szükséges tájékoztatás megadását követően nem őrizzük tovább, kivéve, ha az eseti jellegű kapcsolatfelvétel tárgyában jogszerűen igény érvényesíthető, abban az esetben annak igazolhatósága céljából legfeljebb 5 évig megőrizhetjük.
Jogérvényesítés
Adatai kezeléséről bármikor kérhet tájékoztatást fenti elérhetőségeinken.
Szintén bármikor kérheti adatai helyesbítését, amennyiben azt tapasztalja, hogy például hibásan adta meg vagy tévesen, illetve hiányosan rögzítettük azokat.
Adatai törlését is kérheti, s ha annak nincs jogszabályi akadálya, akkor kérésének haladéktalanul eleget teszünk (ellenkező esetben pedig tájékoztatjuk a törlés megtagadásának indokáról).
Kik ismerhetik meg az adatokat?
Az Ön által megadott adatok megismerésére kizárólag munkatársaink jogosultak.
Megrendelés során megadott adatok kezelése
Weboldalunkon lehetőség van szolgáltatásainkat megrendelni. Megrendelőink magánszemélyek és jogi személyek (cégek, vállalkozások, intézmények) egyaránt lehetnek, s mivel a céges kapcsolattartói adatok is tartalmazhatnak olyan, a természetes személy azonosítására alkalmas információkat (pl.: email cím előtagjában a név), amelyek személyes adatnak minősülnek, az adatkezelés biztonságáról és jogszerűségéről ezek esetében szintén gondoskodunk.
Az adatkezelés célja
A megrendelés teljesítése, szolgáltatás biztosítása, ügyfél kapcsolattartás.
Az adatkezelés jogalapja
Önkéntes hozzájáruláson az EU általános adatvédelmi rendelete (GDPR) és az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), jogszabály alapján az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény, valamint a számvitelről szóló 2000. évi C. törvények előírásain alapul az adatkezelés.
A kezelt adatok köre
A megrendelők, ügyfelek beazonosításához, a velük történő kapcsolattartáshoz, a szerződés jogszerűségének igazolásához, továbbá a számlák- és egyéb pénzügyi bizonylatok kiállításához szükséges adatok közül az alábbi adatok:
- név (megrendelő vagy kapcsolattartója, aláírásra jogosult képviselője neve),
- cím (székhely, számlázási, postai cím),
- adószám,
- email cím,
- telefonszám.
Az adatkezelés időtartama
A szolgáltatás teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok (pl.: számlák) megőrzési ideje az adóügyi önellenőrzés biztosíthatósága érdekében legfeljebb 8 év. Ennek elteltével töröljük, illetve leselejtezzük és megsemmisítjük a bizonylatokat.
Jogérvényesítés
Adatai kezeléséről bármikor kérhet tájékoztatást fenti elérhetőségeinken.
Szintén bármikor kérheti adatai helyesbítését, amennyiben azt tapasztalja, hogy például hibásan adta meg vagy tévesen, illetve hiányosan rögzítettük azokat.
Adatai törlését is kérheti, s ha annak nincs jogszabályi akadálya, akkor kérésének haladéktalanul eleget teszünk (ellenkező esetben pedig tájékoztatjuk a törlés megtagadásának indokáról).
Az adatok továbbítása:
A szolgáltatás teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatokat (számlák) könyvelési szolgáltatást végző szerződött partnerünk számára adatfeldolgozás céljából átadjuk, azok tartalmáról a Nemzeti Adó- és Vámhivatal felé jogszabályi kötelezettség teljesítése céljából továbbítjuk a – számlákon szereplő – adatokat.
Kik ismerhetik meg az adatokat?
A megrendelés során megadott személyes adatok megismerésére kizárólag munkatársaink jogosultak. A szolgáltatás teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok (számlák) tartalmát az adatfeldolgozásban érintett szerződött partnerünk, valamint jogszabályi előírás alapján eljáró közigazgatási szervek (pl.: a Nemzeti Adó- és Vámhivatal) szintén megismerhetik.
Társaságunk tárhelyszolgáltatója
Tárhelyszolgáltató megnevezése: | MediaCenter Hungary Kft. |
Tárhelyszolgáltató székhelye: | 6000 Kecskemét, Erkel Ferenc utca 5. |
Tárhelyszolgáltató honlapja: | https://www.mediacenter.hu/ |
Tárhelyszolgáltató email címe: | mediacenter@mediacenter.hu |
Az adatkezelés biztonsága
Az általunk kezelt személyes adatok biztonsága érdekében megteszünk minden olyan technikai és szervezési intézkedést, amely szükséges ahhoz, hogy az adatok védettek legyenek a véletlen törlés (megsemmisülés), a jogosulatlan felhasználás vagy módosítás ellen. Az informatikai rendszereinkben kezelt adatokhoz a hozzáférést jogosultsági rendszer alkalmazásával, kizárólag munkatársaink számára engedélyezzük.
Fentiekkel gondoskodunk arról, hogy a kezelt adatokhoz illetéktelen személy ne férhessen hozzá, ne hozhassa nyilvánosságra, ne továbbíthassa, valamint ne módosíthassa vagy törölhesse azokat.
Az adatok továbbítása
Személyes adatait azok megismerésére jogosultsággal nem rendelkezők számára nem adjuk át, harmadik félnek kizárólag abban az esetben továbbítjuk, ha Ön ehhez előzetesen hozzájárulását adta. Kivételt képez ez alól, ha az adatok továbbítását jogszabály előírja kötelezően számunkra, így például a szerződések, illetve szolgáltatások teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok tartalmáról a Nemzeti Adó- és Vámhivatal felé továbbítjuk a – számlákon szereplő – adatokat, egy esetleges hatósági vizsgálat során pedig az eljáró szerv (pl.: rendőrség, ügyészség, bíróság, stb.) hivatalos megkeresésére a megkeresés céljából szükséges adatokat kötelesek vagyunk átadni. Ehhez az Ön külön hozzájárulása nem szükséges, mivel ez törvényben meghatározott feladatunk.
Az Adatkezelési tájékoztató felülvizsgálata és elérhetősége
Fenntartjuk a jogot jelen tájékoztató felülvizsgálatára és szükség szerinti módosítására, amely indokolt lehet a vonatkozó jogszabályok vagy adatkezelési tevékenységünk, az arra alkalmazott technológia megváltozása esetén egyaránt. Amennyiben a módosítás az önkéntes hozzájárulása alapján kezelt személyes adatait is érinti, akkor erről haladéktalanul tájékoztatjuk, s személyes adatai további kezelését felfüggesztjük mindaddig, amíg ahhoz nem járul hozzá újra.
A mindenkori hatályos Adatkezelési tájékoztató elérhető mindig itt, a weboldalon nyilvánosan közzé téve.
Sopron, 2023.07.07.